
FLIEGL tentinė užuolaidinė puspriekabė SDS 390 Roadrunner versija STANDARD
Techninės charakteristikos:
Bendroji masė leidžiama/ tech. | 35000 / 39000 kg |
Keliamoji galia leidžiama/ tech. | 28500 / 32500 kg |
Apkrova ant ašių leidžiama/ tech. | 24000 / 27000 kg |
Sukabintuvo apkrova leidžiama/ tech. | 11000 / 12000 kg |
Puspriekabės svoris: | 6460 kg |
Bendras ilgis: | 13850 mm |
Naudingas vidinis ilgis: | 13650 mm |
Plotis išorėje: | 2550 mm |
Naudingas vidinis plotis: | 2480 mm |
Bendras aukštis: | 4000 mm |
Vidinis aukštis priekyje: | 2690 mm |
Vidinis aukštis gale: | 2790 mm |
Šoninis pakrovimo aukštis priekyje: | 2600 mm |
Šoninis pakrovimo aukštis gale: | 2700 mm |
Vidinis plotis tarp galinių kampinių statramsčių: | 2460 mm |
Vidinis aukštis: | 2700 mm |
Stogo konstrukcijos storis: | 127mm |
Balno aukščiui: | 1150 mm |
Priekinės iškišos ilgis: | 1680 mm |
Važiuoklė ir rėmas
Rėmo konstrukcija suvirinta iš aukščiausios kokybės grūdėtojo plieno. Kokybiška sukabintuvo plokštė, su keičiamu 2 colių sukabintuvu. 14 porų tvirtinimo žiedų rėme, kiekviena išlaiko 2,5 t apkrovą. Speciali rėmo perforacija krovinio tvirtinimui. 2 greičių atraminės kojos, valdomos rankena, kojų padas lygus. 2 laiptų kopetėlės puspriekabės gale. Durų fiksatoriai. 2 parkavimo kaladės po ratais su tvirtinimais. Šoninė aliumininio apsauga nuo palindimo. Galinė plieninė cinkuota apsauga nuo palindimo. Sparnai priekyje ir gale virš ašių su „Antispray“ purvasaugiu ant paskutinės ašies.
Atsarginio rato laikiklis su tvirtinimo elementais.
Viena plastikinė įrankių dėžė.
Ašys ir Pakaba
SAF ašys su diskiniais stabdžiais diametras 430 mm. Pneumatinė pakaba.
Stabdžiai
2 kontūrų pneumatinė stabdžių sistema, EBS. Spyruoklinis stovėjimo stabdis. Platformos pakėlimo- nuleidimo vožtuvas.
Ratai ir padangos
6 padangos gamyklos pasirinkimu. 6 metaliniai diskai, natūralios spalvos.
Elektros Įranga
24 voltų, galiniai daugiafunkciniai žibintai, šoniniai geltoni diodiniai žibintai, 2 balti gabaritiniai žibintai priekyje, 2 balti/raudoni galiniai gabaritiniai žibintai.
15 polių jungtis priekyje, be kabelių.
Grindys
Presuotos SUOMIŠKOS faneros 30 mm, skersai sujungta ant Omega profilio, su išilginiu profiliu, kad optimaliai paskirstyti apkrovas.
Priekinė siena ir konstrukcija
Priekinė siena yra 2400mm aukščio, sustiprinta faneros plokšte iš vidaus , likusi dalis yra tentas, šoniniai statramsčiai metaliniai, yra mechanizmas atidarantis šoninį tentą ant priekinės sienos.
Statramsčiai
3 poros statramsčių, stumdomų per visą puspriekabės ilgį, 4 laikikliai šoninėms lentoms ir platus laikiklis lentoms apačioje.
Šoninės lentos
4 eilės aliuminio lentų.
Galinė dalis, statramsčiai
Plieniniai galiniai kampiniai statramsčiai, tentas tvirtinamas ant vamzdžio ir įtempiamas terkšle. Konteinerinės galinės durys su dviem uždorio velenais kiekvienose duryse.
Tentas
Tentas sustiprintas įklijuotais vertikaliais ir horizontaliais diržais. Įtempimo terkšlės iš nerūdijančio plieno.
Stogas
Nustumiamas stogas, pakeliamas gale ir nustumiamas iš galo į priekį. Spalva balta.
Padengimas
Rėmas: dažytas RAL spalva.
Atraminės kojos: Juodos.
Priekiniai kampiniai statramsčiai: karštai cinkuoti.
Priekinė siena: aliumininis.
Galiniai kampiniai statramsčiai: karštai cinkuoti.
Galinės durys: baltos.
Tentas: RAL pagal pageidavimus
Registracija
Kilmės šalis: Vokietija
Krovinio tvirtinimo sertifikatas EN 12642 XL
Paruošta valstybinio numerio tvirtinimo vieta
Atšvaitai: ant šoninio tento apačioje ištisiniai ir viršuje kampuose
Atšvaitai ant galinių durų per visą durų perimetrą.
Pristatymo sąlygos: EXW Fliegl Fahrzeugbau GmbH, Triptis, Vokietija.